Merhabalar kasım ayında ben bir kadın doğum hemşiresi arkadaşımdan hayıt otunu duydum aşırı faydalıymış internetten vs baya araştırdım ve bu ot sayesinde pek çok kadınsal problemleri az buçuk azalttığını baya mucizevi şeyler yaZıyordu. Geçen sene Mart ayında boş gebelik yaşayıp kürtaj olmuştum. Daha sonra sürekli denememize rağmen bir türlü çocuk tutmuyordu. Aralık ayında 21 gün boyunca sabah akşam bu ottan içtim tadı baya kötü ama kabızlığa ve kendimi aşırı iyi hissettiriyordu. Ocak ayında tekrardan bir 10gün daha içtim ama daha gazla içemedim. Şubat ayında da çok şükür hamile kaldım tabi ki Rabbimin izniyle çok dua ediyordum. Bu hayıt otu duyanlar vardır ama yumurtalıkları besleyip adeti düzene sokuyor aynı zamanda menepoza falan iyi geliyor mutlaka etrafınzda herşeyi normal olup hamile kalamayan varsa denemesini tavsiye ederim aktarlarda hazır suyu falan var artı macunlarla flan da tavkiye yapanlarda var. Birde bende triod problemi vardı o da çöl şükür düzene girdi triodleriniz referans aralıklarının az birşey bile üstündeyse mutlaka baktırın hamilelikte trioidlerde çok etken.