SeherCan Canan9627 biz36+5 teyiz halaa donmedi doktorumuz bgn cok dusuk bi ihtimalle doner dedi ve 16 marta gun verdi sezeryan icin donerse iptal edecez ve normal dogumu bekleyecegiz Hakkimizda hayirlisi
Haticemre21 Hanife9129 bu mart bebekleri cok cins çıktılar dikkat ettm çoğu bebek ters benmde ters 39 haftada cuma günü zorunlu sezeryan olcam 🙏🤗
Haticemre21 SadiyeEkinci bnmde hic dönmedi bebegm hep bekledk ama istikrarlı bi sekilde popo uzerinde oturyo diyo doktorum 😅 cuma sezeryan olcam mecburi 39. Haftam bitiyo 🙏
Haticemre21 Canan9627 benmde 28. Haftadan beri hic dönmedi malesef her hafta bir umutla gittik ama hayırlısı buleymis cuma 39 hafta bitiyo sezeryan olcaz 🤗🙏 insallah döner sizin bebegnz
SadiyeEkinci Haticemre21 hayırlı dogumların olsun insalh 🤲 doktorum 38 bitsin alalım diyor donmeyınce cokta beklemenin bı anlamı yok dedi
Hanife9129 Haticemre21 sezeryan istiyordum zorla normal doğuma hazırladım kendimi şimdi bebek izin vermiyor olsa da rahatlasak artık zaman da geçmiyor😂
Canan9627 Ecrin2 şükür canım 15inde kontrlm var banada dua edin normal dogum istiyorum Allah kısmet ederse
Meryemoz Canan9627 canm benm ucuncu hamileligim,,cok gec dondu 37 haftalik ,,biraz daha bekle insallah doner senin bebisinde 🌸
Zemree28 İlk gebeliğimde 33.haftaya kadar makat pozisyondaydi 37de dönmüş hatta kanala bile girmişti şuan 2.ye hamileyim 34. Haftada Bas geliş dendi de kanala iindi veya inmedi diye birsey demedi doktorum