Benim kızımında ense kalınlığı 3.4mm olarak çıkmıştı doktorum biliyordu aldırmak aklımın ucundan bile geçmiyordu ama o 9 ay bana 9 yıl gibi gelecekti bir çok bilindik doktora gittim sıvı aldırmadım düşük riskini duyduktan sonra ama bir doktor burun kemiğinin dışında Elde bulunan serçe parmaklarda ikinci kemiğin bulunmaması Da bir etkendir demişti ve benim kızımda vardır araştırmalarım ve bir kaç doktora daha danışmam sonucu böyle bir şeyin doğru olduğunu öğrendim ben gene de uykular haram olmuştu bana hergün doktorlardaydım bir Umut beni kandırmalarını önemsiz birşey olduğunu duymak istiyordum öyle olsa bile benim kabulümdü ama belirsiz öldürüyordu beni en son kan verdim Almanya’da teste yollandı temiz çıktı kızımda sapa sağlam doğru ilerleyen zamanlarda ense kalınlığımız da kendiliğinde yok oldu genetik faktörlere bağladılar sonra. Doğduktan sonra doğdukları gibi kalacaklarının garantisi yok içini kemirip hamilelik sürecini zehir etme biraz imkanın varsa kan testi yaptır neyin ne olduğunu öğren Allah kimseyi ikilemde bırakmasın çok zor..