Liya_ Kızlar selam, 31+5 haftalık hamileyim. 1 saat önce kasığımda sağ tarafa agrı girdi yürümekte dahi zorlanıyorum. Birde dünden beri rahmime bıçak saplanıyor gibi oluyor.Sizce bu normal mi ? Erken Doğum belirtisi mi korkuyorum
KubrAbdullahh Liya_ canım bende 32 haftalıgım benmde oluyo doltorum bakmıştı ultsonla ayaklarını dayamış bebek gerildignde oluyo dedi pozisyonundan kaynaklıymış