Merhaba, 35 haftalık hamileyim. Bugüne kadar bir sağlık sorunumuz olmadı çok şükür. Az önce hafif kahverengi lekelenmem olduğunu farkettim. Doktoruma yazdım henüz cevap vermedi, birazdan eşim beni alacak hastaneye gideceğiz ama strese girdim. Böyle bir şey yaşayanınız oldu mu? İlk haftalarda lekelenme olabiliyor ama son dönemde de olabiliyor mu acaba? Plasentanın rahim ağzını kapaması gibi bir durumum yok. Dayanamayıp googledan baktım ve tabii ki çok ciddi şeyler yazıyor 🤦🏻♀️ Cevaplarsanız çok memnun olurum.