Prens_annesiyim Tubina rabbim hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin sağlıkla dogusun bebişim sen bizler için dua et
Haticemre21 Tubina hayırlısı olsun insallah sağlıkla kucağına al. Bende cuma gunu sabab 7 de zorunlu sezeryan olcam dayanirsa bebiş 🙏
Tubina eknsnsr98 amin çok teşekkür ederim hepimizin bebekleri sağlıkla doğsun sağlıkla evimize gelelim inşallah
Fyz2014 Tubina sağlıkla hayırla gelsin bebeğin kaç haftalık olacaksın yarın benim de geri sayım başladı bi tuhaf hissediyorum