Arkadaşlar bende gebelik şekeri çıktı açlık 140 tokluk 170 180 lerde çıkıyor doktorum günlük 1000 mg hap ve birde insülin verdi insüline 10la başladık ama bugün itibariyle 24 yaptı ama şekerim hep aynı seyirde ilerliyor anlamıyorum yani neden böyle ona bişey olur diye çok korkuyorum bu durumu yaşayanlar bana yardımcı olabilir mi ? 😑😑