29081993 Arkadaşlar 38+4 hamileyim bebeğimin gelişimi 37 hafta gözüküyor 3 kilonun da üstünde dedi ultrason da gelişimi neden geriden geliyor düzelmesi için ne yapmam lazım lütfen bişey söyleyin arkadaşlar kafama çok takılıyor
Beyzasahin 29081993 canım kafana takılmasın gec döllenmeden olabiliyor bu gayet normal bazen ayni haftasına geliyor bazen arkada kalıyor zaten şimdiye kadar gelmişsin ☺️
Lovebaby123 29081993 zaten doğdu doğacak bebeğiniz ve 3 kilonun üstü demiş gerilik olmasına rağmen üzülüp panik yapmayın. Normal aynı şekil beslenmenize dikkat edin ceviz yoğurt süt muz kaşar bunlar hep deniliyor zaten.
29081993 Seymasezer önceden tam gününde geliyordu yeni oldu bu olay Lovebaby123 teşekkür ederim beni biraz olsun rahatlattınız