EdaCneytIk Selam hamişler 35 haftalık hamileyim geçen gün doktor bir defa kordon boynuna dolanmış dedi bi sıkıntı olur mu acaba 😔😔
ozgesoy28 EdaCneytIk bikere bende doktora sormuştum aynı şunu dedi boynuna dolansa bile suyun içinde olduğu için bebek sıkmıyor bunu bazı doktorlar normal doğuma engel desene de hiç engeli olmadan kordonu 2 kere dolanmış bebek bile doğurttum demişti. Yanı genede doktorlar daha iyi bilir
yefeninannesi Benimde 1,5 tur dolanmış dedi ama sıkıntı olmaz kendi boynuna dolanmış gibi düşünme dedi benim doktorum fakat hareketlerini iyi takip et dedi öyle yapıyorum bende