MineKadir https://imgyukle.com/i/nvpGW6 ovulasyon testi ile gebelik yapan arkadaşlar bi yorumlarmisinz
Rabia30-Adem MineKadir t çizgisi daha koyu yada c çizgisi kadar koyu olması lazım istersen bi gebelik testi yap inşallah hamilesindir
svmlanne MineKadir adet gününden önce yaptığında hamilelik olsa bile göstermiyo ne yazıkki ama adet gününde veya geçtikten sonra yaparsan doğru sonuç alırsın
MineKadir Rabia30-Adem tesekkur ederim amin inşallah.canim 2gun sonra yaparim gebelik testini ins hamile kalırım yaa🤲🤲
Rabia30-Adem Bende bu ay ovulasyon testi kullandım gunlerimi degerlendirdim 11 günün deyim gebelik testi yaptım negatif çıktı biraz daha beklesemmi acaba