Benim belirtilerim aynı adetten önceki gibiydi göğüslerim ağrıdı ama adet tarihi geçti olmadım ordan anlamıştım hamile olduğumu ,sarı akıntım vardı ve çok halsizlik acıkma hissi de vardı aslında aynı adetten önceki belirtileri gibi tek farkı adet gecikmesi olması . Beklemek gerek bariz bir fark yok çünkü