Canım hiç üzülme tabi ki yersen daha güzel daha sağlıklı olur hem senin için bende bir çok şeyi yiyemiyordum sürekli mide bulantılarım vardı ve 35 haftadayım hala arada bulanıyor çıkarıyorum günlerce sadece çubuklarla serumlarla durdum ayakta. Hiç üzülme bebekler çok güçlü oluyor strese sokma kendini ama yiyebildiğin kadar yemeye çalış zorla da kendini