NazYas ben sadece açlık tokluk baktirdim. biraz yüksek çıktı. doktorum dahiliye ye yönlendirdi. ordan da diyetisyene gittim . diyet programı hazırladık. kendim 2 gün boyunca her yemekten sonra olctum . beyaz ekmek ve hamur işi yemedim anında düştü sekerim .