sukranaslier tugbaak49 maşallah baya kilolu ne yiyorsunuz öyle bende 31 haftalıkken gittim 1756 kg çok iyi dedi
pink01 tugbaak49 yoo sadece bebekler ultrason kilolarından daha az doğuyorlar ama o da yanılma değil herkeste öyle
tugbaak49 sukranaslier sabah iki yumurta mutlaka yerim peynir zeytinle ve bal öğlen de evde ne yemek varsa akşamda yemeğin yanına genelde yoğurt mutlaka yiyorum ve salata haftada bir kere ıspanak yiyorum
sukranaslier tugbaak49 bana bir yumurta bile çok geliyor ama her sabah yiyorum ıspanak hiç sevmem benim için ıspanak yemek değildir :) hiç sevmiyorum ancak börekte mıhlamada yerim öğlen Ve akşam illa salatamıda yiyorum demekki bebek meselesi :)