Feyzakaan Kızım olacak iki isim düşünüyoruz ahsen düşünüyoruz yanına yakışır başka isim önerirmisiniz 🤗
Mebos Feyzakaan ahsenin yanına başka isim aklıma gelmiyor ahsen kendi başına çok hoş isim bende 2 isim kullanıcam benimde kızım olcak defense Duru koyucam 😍
arslanmerve57 Feyzakaan Ahsen tek başına güzel bence ☺️ İki isim konulmasını doğru bulmuyorum iki ismi kullanan çok nadir insan var sadece biri kullanılıyor 🤷🏻♀️
Feyzakaan Evet haklısınız bende tek isim seviyorum ama gel gelelim ki eşim iki isim istiyor o yüzden iki isim istiyoruz
Reyhan2805 Feyzakaan bizde Ahsen koyacağız 😊 ikinci isim konusunda biz de kararsızız koysak mı koymasak mı diye hatta buraya sormayı düşünüyordum ☺️
Papatyam2017 Valla kız ismi bulmak cok zormus hele 2.Kız da daha zorlaniyorum adam ile anlasamiioruz derken içime tam.olarak sinen birşey olmadı olsa da adamın sinmiyor Güneş de güzel isim
Zhratycu Kizlar iki isim koyarken ilerde kendi soyadinida tasimak isteyebilecegini unutmayin. Bn o yuzden tek koymak istiyorm. Kendim kizlik soyadimi ve esimin soyadini beraber kullaniyorum. Iki isimle beraber soyisim zor olurdu.