Bizim neredeyse bir aydan az zamanimz kaldi hala isim konusunda karar veremedik alparslan dedik yastigina kadar yazdim sonra dağhan da karar kildik yastiktaki ismi degistirdim simdide esim çınar olsun diyor yavrum dogmadan kimlik bunalimi yasamaya baslayacak😂