ElifNilMom benimde aşağıda kuzum 18. Haftamda kanamam oldu hastanede yattım birkaç gün,hep yatıyorum sadece yemek tuvalet ve doktora giderken kalkıyordum, şimdi 32. haftadayım hala aynı yerinde yavaş yavaş haraket edebiliyorum artık ama yinede çok haraket etmiyorum 36 gibi falan da sezeryanla doğumum olacak