Burcubrc Merhaba kızlar 2 senedir tedavi görüyordum ve ilk aşılamamı 1 hafta önce yaptırdım :) ama o kadar merak ediyorum ki beklemek ne zormuş sabki her an hastaneye gidip testi yaptıracağım 🙃 eminim sisinde öyle oluyordur siz nasıl dayanıyorsunuz ? İnşallah en kısa zamanda bebişlermize kavuşuruz 😇
Mila4 Burcubrc insallah tutmuştur Allah gönlüne göre versin.benim kız kardeşimde tedavi görüyor,Allah hak eden bakabilen herkese nasip etsin..
CanaNefess Burcubrc canım hayırlı uğurlu olsun tedavin bende aşılama ile hamile kaldım şükür 🙏 daha yolun başındayım stres sıkıntı yapma belirti arama kendinde hep dua oku Meryem suresini oku eğer bilmiyorsan internetten aç dinle elini karnına koy salavat getir bol bol ve şu duayı oku 7/24 1- Rabbi hebli minessalihin 2-Rabbi la tazerne ferden ve ente hayrul varisin ben bunları yaptım ve kabak çekirdeği ye rabbim gönlüne göre versin inşallah
Burcubrc CanaNefess çok teşekkür edrrim okuyacağım pekş siz kaçıncı günde öğrendimniz hamile olduğunuzu ☺️
Deleted5544 canım her sabah daha da yaklaşıyorsun insallah mucizene:) ben aşılamanın 13. gün kan testinde 27 ile öğrendim. daha erken yaparsan iğnenin etkisinden dolayı pozitif cıkabilir, haberin olsun :)
Burcubrc Deleted5544 bende direk kan testi yapayım diyorum ama dayanamıyorumda çok zormuş beklemek 😊 inşallah olaun da beklemeye razıyım
CanaNefess Uadmr ilaç ismi vermeyi doğru bulmuyorum canım ama solda 1 tane 12 ml sağda 3 tane 17-19 diğerini hatırlamıyorum
Deleted5544 Burcubrc 5 kez klomen kullandım. 3ü çatlatma iğnesiyle deneme, 2si aşılama denendi. hepsinde tek yumurtam olmuştu. gonalfde 4 taneydi, fazla mı bilmiyorum acıkcası ama 2 tanesi 18in üstündeydi diye hatırlıyorum. diğerleri 14-16ydı galiba
Burcubrc Deleted5544 günde 1 doz 3 gün kullandım ve 3 . Gün otriville çatlatma iğnesi oldum 2 yunurtam oldu ikiside 19 mmydi