Buseataman33 Soda içiyorum elma yiyorum kabuklu. Bi de salatalık iyi geliyo yine kabuğunu soymadan yıka ye serin serin. Sabahları mide bulantım oluyo safra kusuyorum bayağ rahatlatıyo midemi o safrayı çıkartınca. Ama gece yatınca felaket. Yatmadan 2 3 saat önce bişeyler atıştırıyorum sonra daha yemiyorum ki yatınca midem kaynamasın diye. 30+2 den gidiyorum bende. Öyle böyle biticek zamanı gelince inşallah. 🤲🏼❤️