mucizemibeklerken17 9-10 Şubat yumurtlama günümdü kızlar. Bugün test yapayım dedim, negatif çıktı. Erken mi sizce ? Âdet tarihime 1 hafta var.
tugbats mucizemibeklerken17 daha çok var ben adetime 2 3 gün kala yapmıştım görünmez silik çizgi vardı
Zhrnz mucizemibeklerken17 erken yapmissin cnm.yumurtlamadan.16 gun gecince yapmistim adetime 3 gun vardi bende.cok.silik cikmisti bence.bekle tekrar yap 🤗
tugbaayaz mucizemibeklerken17 bende adetime 1 hafta kala yaptım tek çizgi çıkmıştı umudumu kesmiştim bi önceki ayda 9 gün geçip sonra adet olmuştum adetim 4 gün gecikti karnım adet olacak gibi ağrıyordu dedim yine aynı şey geç olacam gittim kan verdim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim canım geç dollemede oluyor o yüzden bekle moralini sakin bozma
Tugceecikk mucizemibeklerken17 erken canım genelde adet günü doğru sonuç alınıyor üzülme kanında yükselse bile idrarına geçmemştir
Elfcelik canım erken tabi... gününde veya bir gün geçince yaptır bence herkeste aynı olmuyor.:) allahım gönlüne göre versin.İnşallah hamilesindir.
mucizemibeklerken17 Elfcelik tugbats Zhrnz tugbaayaz çok teşekkür ederim o zaman beklemekte fayda var 🙈 insanın morali bozuluyor ister istemez, biraz sabırlı olmak lazım 😅
Mugesen2303 mucizemibeklerken17 bende aynı durumdaydım evlendikten sonra her ay elimde test çift çizgi bekliyordum 🙈🙈9 aya kadar hiçbir problemimiz yoktu bekleyin olur yeni evlisiniz diyordu doktorum hep yaşında 31 gecte kalayım istemiyordum senem dolunca tüp bebek yapıp geciçektim ağustos ayında rahim filmi cekelim dedi doktorum çektik ondada bişey çıkmadı ve ben birdahaki ay hamileydim 😍😍 şuan 26 haftalık inş sende en kısa sürede bebek haberini al 🙏🏻
mucizemibeklerken17 Tugceecikk yaa 🙈 inşallah vardır da erken yapmış olayım 😊 o zaman bekleyişe devam ediyim🌸
Greyy90 mucizemibeklerken17 bende 8 gün önce bide erken sonuç veren test varmış ondan aldım yaptım o kadar para verdim çöpe gitti negatif görmüştüm meğersem baya baya erken den yapmışım 😅 sonra adetime 2 gün kala çift çizgiyi görmüştüm ❣️ yani yakın tarihlerde tekrar dene gönlünce olsun inşallah 🌸
mucizemibeklerken17 Greyy90 o erken testlerin çoğu da göstermiyormuş 🙈 cidden az para da değil 😞 inşallah ben de erken davranmışımdır da güzel bi sonuç alırım 😍
Fatos0277 mucizemibeklerken17 canım adetini iki gün geçse bile tam çıkmıyor daha silik çıkıyor bence bekle biraz
mucizemibeklerken17 Mugesen2303 aynen ben de 29 yaşındayım, yaş konusunda geç kalıyorum diye iyice kafaya takar oldum 😅 oyy maşallah ya darısı bizee🥰
Ync333 Çok erken yapmışsın. Ben adetim 1 hafta geçtikten sonra yaptım . Biraz sabırlı olup beklemek gerekiyor test yapmak için.
Akdenizbebisi Regl olmama 2 hafta kala denedim çıkmamıştı reglim gecikince bakmıştım 5 haftalık hamileymişim Meğer 😯