Merhaba şuanda 24 haftalık 6 günlüğüz 23 haftalıkken doktora gittik bebeğim yaşıtlarına göre kiloluymuş ve amniyon sıvısı fazlaymış ya şekerden yada genetik dedi şekere baktırdık ve Allaha şükür bir sıkıntı cıkmadı 23 hafta 4 günlükken 30 cm boyumuz ve 666 gram kilomuz vardı böyle birşey yaşayan var mı acaba ?