12+0 günlük hamileyim bugün doktora gittim 12+5 çıktı ultrasonda. Cinsiyetini sordum ben çıkıntı göremedim dedi o zaman kızdır dedim net görmeden birşey diyemem dedi zaten kordon bacağının arasında dedi bacağının arasındaysa nasıl çıkıntı göremedim diyor anlamadım. Öğreneyim diye gittim iyice kafam karıştı ne diyorsunuz kızlar Ne demek istedi şimdi bu doktor? En son bir daha baktı yok çıkıntı göremiyorum dedi. Cuma çağırdı belli olur mu dedim söz veremem dedi