Kizlar bende kendim yaptim max 15 tl bile tutmadi malzemelerim 🙈 bence el becerisi olan kendisi yapsin bebegine hatira hepsi el emegi 😍 ben bebegin esyalarinin kolisinden bebegimin isminin bas harfini kestim 3 kat yapistirdim daha sonra jüt ip ile sardim herywrini sikica internettn oglumun ismimi cikti alip harflerini tektek kestim ön kismina ip gectim ve minik mandallarla tutturdum. Asma yerine de fiyonk yaptimcokta guzel oldu 😊