Merhabalar bende Trabzonda yaşıyorum ama bir türlü doktor bulamadım yani birine devamlı gidiyorum ama ilgisiz olduğu için eşim ona gitmek istemiyor daha önce ıspartada yaşadığımız için orada bi doktora göründük çok ilgilenince eşim iyice bu doktorumuzdan soğudu 😒 bende açıkcası pek memnun değilim ama devlet hastanesinde eşimi almadıkları için mecbur özele gittim şimdi napmalıyım hiç bilmiyorum 😔