Meraba hakkınızda hayırlısı olsun, en azından rahimde yumuşama varmış ben sıfır açıklık sancı ve yumuşama olmadan gittim suni sancı ile doğum yaptım koldan serum olarak değilde alttan propess olarak verildi bana ufak ufak adet sancısı gibi başlıyor ve açılma oldukça sancı oluyo, zaten biranda waaow ağrıdan ölünmuyor yani herkesin acı eşiği de farklıdır korkulicak bisey değil suni sancı, sancıları ayakda ve doğru karsilarsaniz yaparsıniz, Rabbim bir avazda kurtarsın 👐🙌