aysundeper Kuzeyimmm58 oluyor canım. Hamile kalmadan da akıntım vardı ancak hamile kaldıktan sonra akıntım fazlalaştı hala daha öyle. Bende günlük ped kullanıyorum. Sürekli don değiştirmektense, pedler hayat kurtarıyor
Nrslbkc @Kuzeyimmm58 kaç haftalıksın canım? Benim ilk trimestırda çok akıntım olmuştu şeffaf olarak ikinci trimestırda biraz azaldı gibi ama son trimestırda tekrar arttı hormonlarla alakalıymış kokulu ve koyu renkli olmadığı sürece sorun yok cnm endişelenme
hilal_yener Kuzeyimmm58 benimde akıntım var akıntı genelde normal diyorlar ama senin söylediğin akıntıyı ben ilk hamile kaldıgımda yaşamıştım