baby3_ Arkadaşlar 5+1 çarşamba doktora gideceğim kese görünür mü sizce ? Sizin bebişler ne zaman göründü ? Lütfen duaya ihtiyacım var 4.gebeliğim hayırlısıyla bu olsun
turkan_26 baby3_ ben tam 5 haftalıkken öğrendim ve o gün içinde de gördüm rabbim senin de yüzünü güldürsün inşallah tez vakitte görürsün meleğini 🙏🏻
Selinozkok baby3_ canım 5+2 de keseyi gördük. 6+3 de bebeği ve kalp atışını duyduk. Hayırlısı ile güzel haberler alırsın inşallah 😊
Minikbirkalp Benim kese 4. Haftada ilk muayenede göründü ama bebeğim 6.Haftada göründü geç döllenme olduğu için
Cucu2015 baby3_ ben ilk gebeliğimde 4 haftalıkken görmüştüm vajinal ultrasonla. İkinciyi de 5+2 de gördüm.