Merhaba sat 15 ocaktı. 19 şubatta doktora gittim keseyi gördük doktor 4 Haftalık dedi o gün sata göre 5 Haftalık olması gerekiyordu o an heyecandan sormayı unuttum. Doktor herşey olması gerektiği gibi dese de yine de başına böyle birşey gelen var mu ilk gebeliğim olduğu için tedirginim bir de daha önce 2 kimyasal geçirdim rahimden kürtajla polip falan alındı o yüzden tedirginim hamilelik konusunda 😊