Sefiriniizi Kizlar bugün 7.gunum transfer sonrası kahve leke geliyor.progestan jel kahverengi geliyor.bundan önce bı kezde daha gelmişti kimyasal olmuştu.boyle olan varmj yerlesmemi acaba.birde kasik ağrım var
Yaman Sefiriniizi bnmde olmuştu cnm 5.-6. gün sonra transferden yerleşme kanaması olabilir bnm kirmizi geliyordu
Misssimsek Sefiriniizi canım yerleşme kanaması olabilir bide bazen o progestan jel pembe kahve hatta yeşil bile geri gelebiliyor oda olabilir. Icini ferah tut inşallah seninledir bebisin