ggzemmj doktorlar tehlike de veriyorlar çok tehlike varsa iğne yapıyorlar ama biz o tehlikeyi kaldırmak için hep kullandım nolur nolmaz dedim zararı yok zaten , 100mg olandan günde bir tane alıyordum bir tane de folbiol diye folik asit alıyordum gece yatmadan önce alıyordum yoksa mide bulantısı falan yaptı bende gündüz alınca