Zeyn-o Yanii tadından anlaşılırdı icmisligim var çok kötü değil tadı çok güzel de değil. Ben bir şey olacağını düşünmüyorum kötü düşünmeyin hemen annem midesi agriyor diye devamlı çiğ süt içerdi kardeşime hamileyken de çok içti ikisi de turp gibi masallah devamı gelmeyeceği için sıkıntı olacağını sanmıyorum bu benim fikrim.