Ozgemin Arkadaşlar merhaba bugün 40 hafta oldum ama ne sancı var ne de bebekten bi haber😔 doktor bu haftadan sonra riskli bekleyelim ama sen bilirsin dedi ben normal olsun çok istiyorum sizce neler yapmalıyım? Yürüyüş ve hurma yiyorum ama 😏
NeslihanPiaAbac Ozgemin okuduğum kadarıyla merdiven inşp çıkmak sıcak banyo yapmak hızlandırıyormuş.Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Rabia88 Ozgemin rahim ağzını yumuşatmak için yapılan bı yöntem var arkadaşıma onu uyguladılar ama 18 saat sancı sonucu normal doğum yaptı öyle bişey yapabilirler ya da suni sancı vermez mi
TubaMustafaDurmaz Ozgemin yürüyüş süreni uzat canım benim ablam da 40 hafta olmuştu sezaryan diyordu doktor ama annem ablamı bi yürüttü hafif yokuşlu bir yerde azcık tempolu yaklaşık 1 1,5 saat sabaha sancısı geldi darısı size 🤗☺
Rabia88 TubaMustafaDurmaz valla bazen 5 saat yürüdüğüm oldu alışverişte saati fark etmeden ama hala ses yok 😣
Ayseveyseleski Bende bugün 40 haftalık oldum. Bi belirti yok hala. Hurma ve yuruyus yapıyorum doktor bekliycez diyo 😏😏
Seroonline Bende 40 hafta oldum hic bi belirti yok.. hurma yiyorum. Yuruyorum. Heran hareket halindeyim 🤷♀️