Asumann teşekkür ederim kuzum, amin Allah razı olsun. Iyidi aslında herşey guzel gidiyordu bir an nefes almayı başaramamış fenalaşmış 1 gün kalp doktoru çocuk doktoru uğraşmışlar düzelmiş tekrar fenalaşmış derken dayanamamış minik oğlum. Nasip öylemis imtihanım bu şekilde ağırmış. Korkularım 2 senedir bu yüzden çoktu artık toparladım şükür . Sizlerinde dualarını almak istedim korkularm gitsin destek görünce daha rahatlarım diye. Inşaallah bu sefer herşey iyi olur 🤲🤲🤲