Frdugr0212 canım progestanı denilen ölçüde kullan. O hayati birşey. Benim tüp olduğu için 12 haftalık olana kadar günde 3 defa progestan, 1 tane coraspin, 4 tane estoferm, 1 tane folik asit, 1 tane kan sulandırıcı iğne, 3 günde bir de bunların üzerine 1 proluton iğne vuruldum :)) yani toplamda 9 ilaç 2 iğneyle geçti. Hala da bazıları devam ediyor. Bebeğe faydalı olduktan sonra kullanmak zararlı değil. Gönül ister ki hiç içmesek ama kanaman da varsa gerekirse vitaminden kes, folikten kes, ama progestan çok önemli.