Mervecankurtt Şuanda cok yeni hamile olduğumu öğrendim vücudum hassas catlak ve bakım kremi önerisi olan varmi?
buuse Mervecankurtt canım lierac kullandım gliserin kullandım ama çatladı en son free öl diye bir markayı sarı şişeyi trendyoldan istedim oluşan çatlakları bile düzenledi bir haftada fiyatı da çok uygundu
Deleted5544 bende yeni kullanmaya basladım 23. haftadayım ama 2 gün nemli tutuyor neredeyse. sinoz çatlak kremi benimki
Deleted5544 Mervecankurtt her akşam sürüyorum ama iki günde olsa da olur bence hala nemli oluyor cünkü
Mervecankurtt SevdaTrkl yeni hamile oldugumu öğrendim de vücudum cok musait çatlak icin suan da bile var hemen baslamali miyim acaba
Neel Doktorlardan duymustum.Krem kullanin ama catlak olacaksa karsisini alamazsiniz diyordu.O yuzden ben kullanmadim.