mermeral Arkadaşlar bebeğimin kalp atışları başta iyiyken nst nin sonuna doğru 145 civarında sabitlendi. Doktor tekrarlamamı istedi, şu an öğle arası bekliyorum ama korktum. Neden olabilir sizce? Başına gelen var mı?