Burcu0734 Kızlar muayene için özele gidiyorum . 8 haftalık hamileyim. Detaylı bir kan testi verdi ama 3 bin ₺ istendi. Sağlık ocağında yapılıyor mu siz nerelerde yaptırdınız. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Nursimali Burcu0734 saglik ocaginda yapiyolar gidipte ozele para vermektense ben saglik ocaginda yaptirmistim
Yildizim Burcu0734 çok para ne gerek var testler için o kadar vermeye. Sağlık ocağında gebelik rutinlerin bazıları yapılıyor.
Gulsahim Burcu0734 asla o parayı vermeyin sağlık ocağı olur.. Ben devlette yaptırıyorum testlerimi. Niye gidip paramı dökeyim çocuğumun ihtiyacını alırım kuzum
edatmr Burcu0734 3 bin TL mi😱 ben de özelde muayene oluyorum extra testlere en fazla 200 TL verdim bu zamana kadar o da ikili üçlü testler falan. Testi amerikaya falan mı gönderiyolarmış napıyolarmış 3bine🙄
Burcu0734 Yildizim ben de çok gereksiz buldum ki o fiyata asla yaptırmam. Sağlık ocağına gideyim çok teşekkürler bilgi için.
Burcu0734 Deletedmom262 maalesef doğru 🙄 3 ü bulur dedi doktor 300 mü dedim hayır 3 bin dedi şoka uğradım. O yüzden devlete randevu aldım . Sağlık ocağım değişene kadar 🙏