AKar1234elif allah kimseyi o kapıda bırakmasin.herkesin yavrusunu bağislasin.siz de inşallah sag salim kavuşun bebeginize.biz 4 gün oldu doğali planli sezeryanla.çok şükür evdeyiz.minik kelebegim uyuyor şuan da.ama ben fazlasiyla uykusuzum 😂😂😂.güya yükten kurtulunca deliksiz uyuyacaktım. Şimdi birak deliksiz uyumayi hic uyumadan sabah ettik.hamileyken bari bölük börçük yatıyorduk 😂😂😂😂.