33+3 haftalığız gece peçeteye kan geldi daha önce de olmuştu. Ama içim rahat etmediği için hastaneye gittim kum ve taş düşürdüğümü söylediler öncesinde alttan muayene etti doktor ilaç verdi eve geldim sabah 6 da bu sefer daha fazla kan geldi alttan muayene olduğum için olabilir mi ? Böyle bi durum yaşayan var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim