Ponciginannesi_ bende tam tersi birşey yemiyorum canım istemiyor bazen çok aç hissedersem yiyorum onun dışında dolabı açıyorum bakıyorum birşey canım istemiyor çerezlere bakıyorum canım istemiyor akşamları kendimi zorlayıp bir kaç ceviz yiyorum, akşam yemeğinde eşim olduğu için yiyorum aslında öğlen de geliyor eşim ama öğlen yemiyorum sabah kahvaltı da yapmıyorum çok şükür ki doktor bebek iyi dedi kilosu