Asu20- Asude emine ismini koymayı düşünüyorum. Nasıl sizce. Emine ismini rahmetli anane ve babane den hatıra olarak koyacagım. Asude ismi de anlamı hoş ve uyduruk bi isim değil o yüzden hoşuma gidiyor. Ama ikisi birden biraz uzun mu sizce. Emine nin yanına uyum sağlayan başka bir isimde olabilir ama ben bulamadım bir türlü . Sizce ne olabilir. nasıl bu şekilde güzel mi? zaten coğunlukla asude ismi kullanılır. Resmi evraklardaki uzunluk hayatını etkilemez ki çok. Ama ünsanlar etkiler diyor. İsim soy isim topla. 20 harf . Hayatını olumsuz etkiler mi ??
YagmrK Asu20- ben pek ikisini uyumlu bulmadım ama siz beğeniyorsanız neden olmasın illa emine olacaksa asude değil de Emine Sude diye bilirim böyle daha kolay söyleniyor sanki
A_S_K Asu20- Asu Emine, Emine Asu, Emine sude, Sude Emine şeklinde olabilir diğer şekilde çok uzun ve çok uyumsuz ☺️
Asu20- Dediğim gibi Rahmetli anane ve babane ismini taşımasını istediğimiz için emine olucak. Asude emine olarak uzun mu acaba kısmı beni düşündüryor .
Anneoluyorum93_ Sizin tercihiniz tabi hem uyumsuz hem de çok uzun. Asude çok güzel tek basına yeterli ya da amine olabilir emine şart değilse
Asu20- Anneoluyorum93_ asude emine ile asude amine arasında ben pek fark bulamadım. Uyumsuzsa her ikiside uyumsuzdur. emine yanına farklı bir isim ne olabilir. Eşim emine sare dedi ama sare çok kullanıldı. İçim e sinmiyor .
Sefiriniizi Hüseyin Can İsmail doruk Melahat lila Allah aşkınıza cocugunuza ya direkt Emine deyin daha cool daha daha güzel yada direkt Asude.Asude ismine bayilirm.herkes de bilmez sevmez ince zarif narin bı isim.ama cidden bı modern bı eski isim saçma.duruyor
Didi6 Asu20- Sude ismini hiç düşünme bence. Sude aynı havayı vermiyor. Anlamı da güzel değil Sude'nin, ezilmiş demekti galiba. Asude gerçekten çok hoş ama 🥰
Efuchama Asu20- kuzenimin adı Asude güzel ve sık duyulan bi isim değil bazen sık duyulmadığı için yanlış telaffuz edildiği oluyor Asuğde gibi