EzgiTuran Hanımlar merhaba, Bebeğiniz için Hangi marka tırnak makası ve tarak kullanıyorsunuz ya da kullanacaksınız? Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler 😊
Yildizim EzgiTuran Tırnak makası olarak Wewell kullanıyorum çok memnunum. Tarak olarak da WeeBaby kullanıyorum
nezyy EzgiTuran ben chicco tırnak ve tarak seti aldım, memnunum ama başka marka kullanmadığım için belki daha iyisi vardır.
EzgiTuran arslanmerve57 henüz kullanmadınız sanırım değil mi 😊 doğal kemik tarak siparişini nerden verdiniz ? Bende bi bakıp incelemek isterim, sevgiler
arslanmerve57 EzgiTuran yok Nisanda İnşalllah Doğum ama çevremde bebeklerinde çocuklarında kemik tarak kullananlar var ve saçları öyle güzel ki anlatamam bir çok faydası var zaten https://www.instagram.com/p/B5w2Aj5DbFg/?igshid=cn50kvm3r7d2 30₺ yazan bebek için ideal. ☺️ Pişik kremi, meme ucu çatlak kremi, öksürük kremi vs gibi ürünler de aldım bu sayfadan hepsi doğal ürünler 🤗