Busra42 36+2 haftalık bebegim kilo alımı yavaşlamış hemde bebek kanala doğru inmeye başlamış bebeğin cabuk kilo alması ve gelişmesi için neler yemeliyim ! acil !
Burcu089 Busra42 ben 2 aydır her sabah portakal suyu içtim 500 gr fazla çıktı normalden. Şimdi azalttım hatta 2 güne 1 içiyorum
ayseakcura Busra42 canım bir kasenin içine muzu ez sütle karıştır ye 🙏 farkı gör 😘 27. Haftada 1430 gramdı bebişim
elifnurdeniz Busra42 bende şurda durayım kilo aldıran şeyleri yemiyim 😂 önden gidiyor iri doğmasından korkuyorum
Babyone elifnurdeniz 😂😂😂herkesn derdı baska tabı 😂😂 kac kılo suan bendr kılolu dogsun istyrm nıyeyse 😅
Selimem elifnurdeniz benim de bir hafta geride ne yedin bana yaz da bende önce gideyim gelişimi güzel olsun
Babyone Busra42 canım süt tuketımını arttır ve gunluk mutlaka bellı mıktarda iç. Kaşar peynırı , cevız, haslanmıs yumurta. Protein yanı et veya tavuk mutlaka. Kuru baklıyatlar nohut yesıl mercımek vs. Meyve tuketımını duzene koy ozellıkle muz ve avokado. Destek olarak omega 3 onerırım ben hep ıcyrm . Pekmez de onerıyolar dogal bı cesıt kullanabılırsm. Insallah saglıkla vaktınde gelsın🙏🙏
elifnurdeniz Babyone 35+1 de 2800 49 cmdi, şuan 36+2 yiz çarşamba tekrar gidicez bakalım :) normal doğum düşündüğüm için kilolu doğmasını istemiyorum 3.500ü geçerse sezaryen düşünüyorum 🤔