Emineslh Hergun kivi ve çilek yiyorum çilek leke bırakır diyorlar ama midem çok yanıyor soda kobi çilek yemek iyi geliyor gibi birde abur cubur yemek yerine hemen onları yemeye başlıyorum sorun olur mu
muzisyenanne06 Emineslh hurafe bence o tür şeyler inanmıyorum ben hamileliğimin başından beri yiyorum dolaptan eksik olmaz hiç sağlıksız şeyler tüketmek yerine meyve yemek en güzeli aklınıza gelmesin bu tür şeyler bence 😇😇
DenizEla Emineslh O muhteşem ikiliyi bende bu ara çok tüketmeye başladim ama Çileğin leke yaptığını ilk defa duyuyorum inşallah yoktur öyle bişey valla vicdan azabı çekerim benim yüzümden cocugumda öyle bi leke olursa 🙈
Hanifevcl Bende çok yiyorum hiç bilmiyordum ama boşver bence bi bilimselliği yok 😇inanmamak en iyisi böyle şrylere stres yapmaktan başka bişey olmuyor 😇😇
Nigarmeylin Kizlar cilek mevsimi degil.ama ben cok yemek istiyorum.hep tutuyorum kendimi ama zor( bisey olurmuki ?kayinvalidem ilacli onlar yemediyooor.ama isiyorum bane neee :/
Heather Emineslh bende hergün kivi yiyorum 3-4 günde bir çilek yiyorum. Abur cuburdansa meyveyi tercih edenlerdenim😊
Emineslh Bende 3 haftadır yiyorum ama bi kaç kişi söyledi yerken kaşıma kendini leke oluşur dedi psikolojim bozuldu yüzümde kızarıklar çıktı korktum bende 😢☹
BezelikVeAnnesi Çilek bende çok fazla tüketiyorum ama leke bırakacağını ilk defa duyuyorum 🤗 Ve çilek hormon tutmayan tek meyveymiş 🍓
Arasinannesi Kızlar çilek bende bi 3 aydır yiyorum ama en fazla hormon onda var. İnşallah bir sıkıntısı olmaz o muhteşem şeyin 🙁