Kızlar 5+3 haftalık hamileyim az önce ilk kontrolüme girdim ultrasondan baktı kese gözükmedi birkaç güne gözükür dedi haftaya çağırdı ☺️ Ama hic içimde olumsuz bir his yok inanıyorum güzel olacak :) idrar tahlili verdim enfeksiyonum var galiba şimdi sonucunu göstericem sizdede oldu mu böyle birsey