Kbraosmn Herkese merhaba, Haftamdayım 32+4 te dr kontrolüne gittiğimde bebeğin kilosu 2378 kg ve toplamda benim aldığım 12 kg var. Bebek 2 hafta önde gidiyormuş ve doktor diyetisyene yönlendirdi. Normalde her ay kontrolümde 1-1.5 kilo alırken bu ay 5 kilo birden aldım fakat benden kaynaklı oldu çünkü hamur işi yedim farkındayım.Aranızda diyetisyene gidip kilo kontrolü sağlayanlar varsa yazabilir mi ? 🤰🏼
Sinemmdru Kbraosmn merhaba ben gittim ama gebelik şekerim çıktığı için yoksa bebeğimde gelişimle alakalı yada şekerle alakalı bir sıkıntı yok ama diyet listesi verildi dikkat ediyorum endokrin eşliğinde ayrıca