Kan tahlili yapılan alana gidiyorsun bir şişe su ve eczaneden aldığın glikoz ile onlar orda hazırlıyorlar bunu iç gel diyorlar içiyosun tadı çok kötü değil şerbet gibi ama yinede biraz ilacın tadını alıyosun sonra kan alıyorlar 1 saat sonra tekrar gel diyo tekrar kan veriyosun 1 saat sonra tekrar çağırıyor kan için toplamda 3 kez kan veriyosun ve hiç birşey yemiyorsun aç olman gerekiyor tüm kanlar bittinde yiyebiliyorsun kötü bi yanı yok çok mide bulandırıcı da değil ama ilaçtan sonra çok su içmememi söylemişti midem bulanmasın açlıktan diye bilgi verirler sanırım 🥰