12.02.2020 carsamba günü artık günüm dolmuştu 41 haftalık olmustuk doktorum yatış için bana bu günü verdi sabah kalktım çok heyecanlı ve korkuyordum bu ikinci doğumum olacak... hiçbir belirti yok ne sancı ne açılma neyse gelelım hikayeme ben duş aldım eşim geldi ve hasteneye gittik çok korkarak girdim odaya yatışım yapıldı açılmam yoktu benı doğum odasına aldılar lavma yapmamı istediler lavma yaptım ve doktor geldi nst ye baglıycaz dediler hem suni sancı hem nst ye bağlandım sancı yoktu.. Zeynep Kamil hastanesine gittiğim için çok fazla stajyer vardı ve sürekli alttan muayene ettiler ilk bakan ebem 3 . 4 cm açıklık olduğunu söyledi ve bırakıp benı gittiler odaya bayan refakatçi kalabileceğini söylediler kayınvalidemi çağırdım ve eşim dışarda bekliyo en çok eşimin yanımda olmasını istedim ama hiçbir şekilde kabul etmediler neyse kayınvalıdem geldi sancılar artık şiddetlenmıstı yürümek istedim doktorum Tamm yürütelim seni dedi. Ben. Okadar rahatladım ki nst den cözdüler serumu çıkardı bi alttan bakalım açılman kaç cm dedi bende hemen bakılsın artık kalkayım biraz dolaşıyım da açılma hızlansın dıye sabırsIzlıkla beklıyorum neyse doktor hayır kaldıramam açılma 7 8 cm olmuş artık doğum yakın dedi ve tekrardan serumu taktı hersey o kadar hızlı gelıstı ki akşam saat 7 de yatışım yapıldı 8 de odaya çıktım saat 11 de artık sancılar benı kıvrandırıyordu ki duramıyordum en zor olan kısmıda yatarak sancı çekmekti artık yalvarıyordum kaldırın benı diye ama hiçbir şekilde kaldırmadılar.. doğum yakın diye ben ağlıyorum kayınvalidem aglıyo benim gözlerim kararmaya başladı ben ölüyorum dediğimi hatırlıyorum doktorlar hemen hava verip sürekli tansiyonumu ölçtüler bebeğimin kalp atışı yavaşlamış ve ben okadar kötü oldum ki doktor basımdan bir dk olsun ayrılmadı sureklı tansiyon ölçüldü ve hep düşük çıktı neyse hava iyi geldi ben biraz toplamdım sancı artık durulmayacak gibiydi artık doğumun başladığını hissettim hemen doktorlara seslendim hemen geldıler ve doğum başlamış dediler odayı doğum odası yaptılar hem sandı odası hem doğum o kadar sevindim ki doğum odası benı hep korkuyordu ki çok rahatladım 😅 doğum artık başladı ıkınmamı söyledi ebem 2 3 ıkınmada kızım göğsümdeydi dikişim atılmaya başladı. Ama kanamam durmuyordu doktorlar koşuşturmaya başladı benım gözler yine karamaya başladı tansiyonum düşüyordu hemen iğne vurdukar bana sorular soruyorlar bak kızın çok tatlı başka çocuğun varmı vb sorular la benı rahatlatıyorlar içini güzel temizlediler ama uzun sürdü biraz dikiş falan atıldı kızım hep kucağımda olduğu icin hicbir acı hissetmedim 23.47 de kavuştum kızıma hersey 4 saatte oldu hersey çok kolay oldu doğumum çok şükür 3620 gr 53 cm doğdu kızım... kusura bakmayın uzun oldu bıraz hakkınızı helal edin sorularınız varsa cevaplarım bu arada depent o kadar kullanışlı ki hastaneden çıkana kadar kullandım eve geçince ped kullandım 💕🤲🏻