Pelinnn SemihDamlaDalan Lina ismini de çok düşündüm hatta çok istedim ilk kızımın adı da Hira uyumlu da olmuştu ama anlamından pek emin olamadım oyuzden vazgeçtim 🤗
fatmayildizkahveci5561 Ayyy duru benim cocuklugumdan beri hayalimdeydii.❤ilerde bir kizim olursa adi duru olucak diyordum.😄suan 1 aylik hamileyim acaba cinsiyeti ne 😂
Pelinnn fatmayildizkahveci5561 Benim de hiç aklımda olmayan bir isimdi biranda suçla gelen bi isim oldu hayırlısı bakalım 😃🤗🤗❤
Nefes18 Nefes cok güzel bende koyucam diyorum ama cocuklar okulda hep dalga gecerler nefesinizi tutun nefes seni icimize cekiyoruz diye öyle öyle hep aglar ve bize niye nefes koydunuz adimi diye kizar diye düsündüm
Pelinnn Nefes18 Ben de çoğu ismi sörf bu yüzden elemek zorunda kaldım 🤣🤣 çok takıntılıyım galibası 🤣🤣🤣
Pelinnn ❤💓❤ Babamız illa Nefees olsun istiyooor bana Duru daha yakın geliyor 🤗🤗 Ama galiba Duru olacak inşallah hayırlısıyla 🤗🤗 Nil ismini de benim ismim Pelin ona uysun diye düşünmüştük 😃😃
SemihDamlaDalan Pelinnn aa ne güzel bende kızım olursa hira istiyorum kısmetse inşallah oğlum olursa da eymen istiyorum. Lina çok hoş bir isim ve çok kişide yok