Merhaba 12+4 bir prensesim olacak inşallah isim düşünenler varmı banada fikir olur 🤗
Tgcearmn 17+2 yim Allah nasip ederse kızım olacak hala birisim beğenenedm😂
Tgcearmn Ayse Berra ❤ insallah
Tgcearmn aysima, aybüke ya da almila düşünüyorum ben 😁
Bende 16 haftalık hamileyim burda bekleyeyim bari 😂
Bizim de Zeynep Sare olacak nasip olursa 🥰